ישורת אחרונה: הנחיות הפרויקטור ומארגני העלייה למירון

אבי יעקב No Comments on ישורת אחרונה: הנחיות הפרויקטור ומארגני העלייה למירון

״מתוך ערבות הדדית״: במשרד ירושלים ומסורת ישראל יוצאים בקמפיין בעברית, אידיש ואנגלית בו מסבירים על האפשרויות והפעילויות הרבות שאפשר להספיק בשהות בהר מירון ב-5 שעות. במקביל, ארגון 'עזר מציון' במתווה חדש ומתואם להעלאת נכים ואנשים עם מוגבלות בתנועה לציון הרשב"י במירון בל"ג בעומר

צילום: משה עזריאל, פלאש 90
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

״מתוך ערבות הדדית״: במשרד ירושלים ומסורת ישראל ופרויקטור מירון יוסי דיטש יוצאים בקמפיין בעברית, אידיש ואנגלית בו מסבירים על האפשרויות והפעילויות הרבות שאפשר להספיק בשהות בהר מירון ב-5 שעות.

video
play-sharp-fill

משרד התחבורה מעדכן על שירות עירוני משלים בל"ג בעומר בבית שמש. בליל ל"ג בעומר, אור לי"ח אייר, תופעלנה 4 רכבות ייעודיות מתחנת כרמיאל לתחנת סבידור מרכז ולתחנת בית שמש, לטובת החוזרים ממירון החל מהשעה 2:45 בלילה. הנסיעה תתאפשר בהצגת כרטיס תח"צ.

שירות עירוני משלים מתחנת הרכבת בבית שמש יופעל בקווים 4,5,15,17 החל מהשעה 5 בבוקר. בנוסף, במהלך הלילה יופעל שרות עירוני משלים בקווים 15,16,21 החל מחצות ולאורך כל הלילה אל מוקד היציאה המרכזי למירון ברחוב אליהו הנביא פינת נהר הירקון, ולרווחת החוזרים ממירון בשעות הלילה בקו 987.

בתום התדיינות מקצועית בין כל הצוותים הרלוונטיים ובסיכום בין משרד ירושלים ומסורת ישראל, המשטרה ועזר מציון המפעילה מזה כ-15 שנה את מערך הסעת הנכים ואנשים עם מוגבלות בתנועה בל"ג בעומר לציון הרשב"י, גובש מתווה חדש כאשר השנה לראשונה – תתאפשר העלייה לציון באמצעות רישום מסודר מראש.

כבכל שנה 'עזר מציון' תפעיל את החפ"ק המיוחד להעלאתם של נכים ואנשים עם מוגבלות בתנועה אל ציון הרשב"י במירון בל"ג בעומר, כאשר לאחר דיונים מקצועיים אינטנסיביים שנועדו לסייע בהקלת הבירוקרטיה והתהליכים לאור ההגבלות בתנועה ובשינויים בתוואי השטח, הוחלט על מתווה מהיר ויעיל לטובת הנכים והעלאתם בצורה המיטבית והמהירה לציון הרשב"י וזאת באמצעות רישום מסודר של המבקשים לעלות לציון. לראשונה – יבוצע מערך לרישום מראש של נכים המבקשים לעלות לציון הרשב"י, והם יעלו ממוקד אחד מסודר על ידי מתנדבי עזר מציון באמבולנסים הייעודיים שיסייעו להעלאתם במהירות ומקצועיות.

חניון הנכים השנה יהיה בחניון ספסופה ודרך ההגעה אליו הן מצומת חירם בלבד בעזר מציון יקלטו לאורך כל שעות ההילולא את הבקשות מהמוקד המיוחד וישנע ב-15 אמבולנסים ונכוניות את החולים, הנכים, הקשישים ובעלי המוגבלות בתנועה. יצוין כי בכל שנה מתנדבי עזר מציון מעלים כ-2,000 נכים ואנשים עם מוגבלות בתנועה לציון הקדוש, בפעילות שנמשכת לכל אורך שעות העלייה לציון ולפי ההערכות גם השנה יעלו מאות רבות של נכים ואנשים עם מוגבלות בתנועה באמצעות מערך המתנדבים ולאחר רישומם מראש.

כאמור, המבצע המיוחד יוצא לדרך בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל ובפיקוד משרד ירושלים ומסורת ישראל. ציבור הנכים החולים והמוגבלים בתנועה יתבקשו להציג את תעודת הנכה או אישור רפואי מתאים ויש כאמור להירשם מראש בלינק מיוחד.

הרב חנניה צ'ולק יו"ר עזר מציון: "אנחנו שמחים ונרגשים בזכות העצומה שלנו כמידי שנה לסייע בידם של מאות רבות של חולים ואנשים עם מוגבלות בתנועה ונגישות – לעלות לקבר הרשב'י, מזה 15 שנה המתנדבים עושים זאת במסירות רבה ומסייעים לכל אלו הזקוקים לכך. אני מודה למשרד ירושלים ומסורת ישראל ולשר הרב פרוש על הרגישות בניהול הנושא הרגיש, ולמתנדבים הרבים המעמידים עצמם לטובת הסיוע לציבור, ויהי רצון שזכות רשב"י תעמוד לכולנו לברכה וישועה בכל העניינים".

לחצו להרשמה>>>



0 תגובות